۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

آقای خامنه ای مجمع تشخیص مصلحت را "مظهر خرد جمعی در نظام" دانست


اخیرا آقای خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و قدرت مند ترین مرد کشور با این که قدرت مطلقه اش در نظام فعلی نهادینه شده و از این رو بدون چون و چرا است در طی اظهارتی در دیدار و نشست با اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام به انتقاد هایی که در کشور در این رابطه وجود دارد در یک پاسخ گویی تلویحی به منتقدین قدرت مطلقه اش  به مورد خرد جمعی در نظام سیاسی کشور اشاره نمودند و با زیر سوال بردن موجودیت قدرت مطلقه در نظام کشور،  مجمع تشخیص مصلحت  را ،  "مظهر خرد جمعی در نظام" دانسته و تأکید کرد:


بخشی از اساسی‌ترین مسایل کشور در مجمع حل و فصل می‌شود که این موضوع نشانگر جایگاه بسیار مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

آقای رهبری در ادامه در تبیین جایگاه بسیار مهم و رفیع این مجمع که مظهر خرد جمعی در نظام است یعنی در واقع یک تو دهنی به دهان ولایت مطلقه فقیه و استبداد و مظهر خرد جمعی در کشور می باشد، افزود:

مشورت دادن به رهبری برای سیاستهای کلی نظام و تنظیم این سیاست‌ها که در واقع هندسه اساسی نظام و قوای سه گانه است، یکی از کارهای دارای اهمیت بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.... وظیفه دیگر مجمع، تشخیص مصلحت در مواردی است که بن بست بوجود می‌آید

آقای رهبری که از موضع رفیع و مطلقه شان سخن می گفتند در ادامه اظهار داشتند: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در دوره جدید، ضمن حضور جدی، با پشتوانه کار‌شناسی و بررسی دقیق موضوعات، با طراوت و نشاط به وظایف خود عمل کند.

به این ترتیب ولی فقیه با یک چرخش دست، نظام مطلقه فقیه و رهبری را که به استبداد مطلقه فرد رهبری متکی - است به یک نظام متکی بر خرد جمعی مخالفین مبدل می گردانند و سرآخر به وظیفه این رکن اساسی -خرد جمعی- اشاره به نزدیک می دهند یعنی مشورت دادن به رهبری در تنظیم سیاست ها از راه بررسی دقیق موضوعات و به نحو با طرافت و نشاط و مثبت نگری و....

از سوی دیگر همان رهبری و حتما بار دیگر به صلاحدید مجمع مشورتی در سیاست گذاری های کلان کشوری سال جدید و جاری را  سال   «حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» نام  نهادند

و آقای هاشمی رفسنجانی در ارتباط با همین نام گذاری  در آغاز افتاحیه مجمع خرد جمعی اظهاراتی ارائه داشته اند که  خبر انلاین آنرا بدین گونه نقل کرده است:


به گزارش خبرآنلاين، اولين جلسه دوره جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام، امروز با حضور اعضاي جديد تشكيل شد. آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اين جلسه، با تبريك سال جديد و تشكر از حُسن همكاري كليه اعضاي دوره قبل و آرزوي موفقيت براي اعضايي كه در اين دوره حضور ندارند، به اعضاي جديد خيرمقدم گفت.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به درايت و هوشمندي رهبري معظم ا نقلاب در نامگذاري امسال، اين نامگذاري را بسيار حساب شده و با توجه به شرايط موجود كشور عنوان كرد و افزود: حمايت از توليد، از ضروري‌ترين امور مقطع كنوني محسوب مي شود.
وي حمايت از سرمايه را به دليل نيازهاي داخلي كشور مهم ارزيابي كرد و گفت: به نظر مي‌رسد اين موضوع در بخش‌هاي منابع انساني و طبيعي مقداري در معرض ركود است كه در هر دو بخش نياز به برنامه‌ريزي كامل، به روز و پيگيري جدّي، ضروري به نظر مي‌رسد.
او توجه به حمايت از كار را نيز از ويژگي‌هاي خاص نامگذاري امسال توصيف كرد و گفت: نيروهاي كار موجود به ويژه تحصيلكرده‌ها كه به‌رغم آمادگي براي اشتغال، سرگردانند و همچنين صيانت از نيروهاي موجود در بخش‌هاي كشاورزي و صنعتي و مديريتي كشور بايد با توجه به تأكيد رهبري مورد توجه و عنايت خاص مسئولان قرار گيرد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، ضرورت عملي كردن عناوين نامگذاري امسال را به دور از شعارزدگي و صرفاً تبليغاتي، مورد تأكيد قرار داد و گفت: از كليه دستگاه‌ها و مسئولان نظام، به ويژه قواي مقننه، اجرائيه و قضايي انتظار مي‌رود، براي عملي كردن اين شعار، اقدامات جدّي‌تري انجام دهند.


پس با این  حساب نظام ولایت مطلقه فقیه با بازوی مشورتی اش که مظهر خرد جمعی نظام است به این  نظر  رسیده اند که نه این که بطور کلی و این از اهداف انقلاب بوده که کشور راه تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را پیش گیرد، به هستی های انگلی در اقتصاد، جامعه و سیاست پایان دهد  بل که همان گونه که آقای رفسنجانی می فرمایند اين نامگذاري بسيار حساب شده و نشانه درایت و هوشمندی رهبری مفظم انقلاب و با توجه به شرايط موجود كشور  حمايت از توليد، از ضروري‌ترين امور مقطع كنوني محسوب مي شود

پس ایران کنونی که در سایه استبداد انگل ها و زالو ها در عرصه های گوناگون رنج می برد نظر به شرایط کنونی و تحریمی در پیروی از سیاست های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب راه حمایت از تولید ات ، کار و سرمایه های  ایرانی پیش گرفته است.

راستی این به چه معنی است؟

آیا این به معنا است که نظام استبدادی و انگلی آخوندی به همراه   یک مشت دیگر  از انگل های اقتصادی و... که به جان و پیکر نحیف کشوری در حال توسعه نظیر ایران  افتاده اند حال به سر خرد آمده اند و  نظر به شرایط تحریمی که خود از مسببان اصلی آن هستند و این ها برحسب ماهیت اجتماعی شان عامدانه و آگاهانه و با سیاست و کیاست بر گردن کشور انداخته اند اکنون توبه سیاسی کرده و من بعد   سیاست و مدیرت کلان کشوری خود را تصمیم دارند به گونه ایی تنظیم  کنند که بر پایه خرد جمعی و کارشناسی عملی و پوزیتیو با کاربرد همه قوای کشوری و لشکری، با اختصاص دادن همه درآمدها کشور در جهت حمایت از کشاورزان، صنعتگران، کارگران و.... و هزینه کردن در آمدهای نفتی درمسیر گفته شده و پرهیز از اتلاف آنها در جهت مصارف بی هوده که نظام آخوندی و مکتبی و نظامی مسبب آن است و سر آخر با دست برداشتن از حمایت نظام مافیایی و انگلی و ضد تولید و ضد ملی که با نظام انگلی تر یعنی نظام آخوندی دست در دست پیوند خورده است انقلاب دیگری براه افتد و یا بهتر بگوییم آب های رفته از جوی را بازگشت داده و انقلاب ضد سطلنتی و ملی را دوباره و از نو راه اندازی کنند؟


آیا براستی از اظهارت رهبری پیرامون خرد جمعی و سال حمایت از تولیدات و سرمایه و کار ایرانی باید این گونه فهمید؟

به نظر من هر ایرانی حامی تولیدات و کار وسرمایه ملی و وطنی، هر ایرانی خواهان توسعه و قدرت گیری یک ایران تولیدی و مولد که ریگی در کفش ندارد و به نحوی از انحا بدور از زندگانی انگلی، ربا خواری، بنداز وبفروشی، واسطه گری ودلالی، دقل بازی، کلاهبرداری و ساندیس خواری ومزدوری ... امرار معاش می کند و سرآخر هر ایرانی آزادی خواه . مردم سالار و شریف که ارتباط میان آزادی و مردم سالاری و شرافت در فضای کشور و در مدیرت کلان کشور از یکسو و از سوی دیگر ایرانی مولد و ترقی خواه را بخوبی و بطور عملی میداند ، در شرایطی واقع است که عملا و نظر به این که خود دستی در کار دارد بر شالوده موازین تجربی و عملی خویش در کشور سخنان این دقلبازان کهنه کار سیاسی که بنام رهبری و رئیس مجمع در حال رنگ کردن و فریب دادن دوباره مردم در شرایط جدید و حساس کشوری می باشند را مظنه و  خود به تنهایی صحت و سقم آن را ارزیابی نماید.

اجازه دهید در یک کلام عرض کنم: این دقلبازان سیاسی نه خواهان این هستند و نه می توانند ایران عقب مانده و در مانده اما ثروت مند از دلار های نفتی را با خرد جمعی و از طریق کارشناسی بسوی تمدن های بزرگ و بسوی ایران مولد، ازاد و مردم سالار هدایت کنند.

این ها و سایر همپالگی هایشان در ایران با سوار شدن بر منابع عظیم و سرشار ثروت ملی کشور به طرق گوناگون نظیر بنیاد ها، کمیته های امام ، درآمدهای نفتی و غیره و غیره و نظر بر این بر این اساس گفته شده اجتماعی آن بنا و سازماندهی نظامی و سیاسی که به این شبکه عظیم دزدی و هستی انگلی به خود داده اند کوچکتر از آن هستند که اکنون یک الف آدم به نام رهبری که در این میان سرکرده همه دزد ها و دغلبازان و انگل ها و ... گشته است از امروز به فردا تغییر سیاست داده و ایرانی انگلی شان را به ایران تولیدی ما مبدل سازند.

عرض کردم والا هر فرد ایرانی دست اندرکار و دلسوز و شریف که از این ها نبوده و نیست بهتر از من  و بیشتر از من می داند که فرمایشات این رهبری و آن شریک دزدش رفسنجانی یک مشت خزعبلات با مصرف داخلی است.