۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

چاره ایران این است

این که احتمال این است که ایران هرگز سامان نیابد وجود دارد. من به سهم خود این احتمال را می دهم و برای جلوگیری آن چاره زیر را پیشنهاد می کنم.




چاره ایران در این است ابرهای تیره و تاری که به نام جمهوری اسلامی ایران- محصول شورای انقلاب برهبری خمینی - و شورای مقاومت ملی به رهبری مسعود رجوی و اخیرا شورای ملی برهبری رضا پهلوی گردهم آمده اند برکنار روند تا شفاویت برآسمان سیاست ایران نمایان گردد.

اراده مردمی باید بر انحلال این ارگان ها- حکومتی و اپوزیسیون - معطوف شود. از سوی دیگر باید نگاه ها متوجه تشکیل مجلس شورای ملی به منزله قلب حاکمیت مردمی که در راس امور واقع است گردد.

برای برپایی مجلس شورای ملی که در راس امور و حاکمیت مردمی است نیازمند انتخابات آزاد می باشیم.دولت یعنی قوه اجرایی بهتر است مستقیما از دل مجلس شورای ملی ایران بیرون آید و مستقیما به مجلس متعهد و جوابگو باشد.

همه که خواهان نجات ایران هستند خود را برای برپایی سالم و آزاد مجلس شورای ملی و دولت برآمده از آن موظف کنند.

برای مدون کردن این نظام که مجلس در آن در راس امور است و قوه قضایی و قوه علمیه مستقل می باشد مجلس موسسانی تشکیل گردد تا این خواسته ایرانیان که حکم قرارداد اجتماعی را دارد تنظیم به و به استحضار برساند.

تا آنزمان اداره کشور به هئیت امنایی از بهترین ها و سالمترین سپرده شوند تا کشور را بسوی برپایی مجلس شورای ملی هدایت کند.

ناگفته پیداست ارگان های رهبری و پادشاهی و دیگر ارگان های حاکمیت فردی   در نظامی که مجلس در راس امور است مغایر حاکمیت مردمی در ایران است و باید از برپایی آن در نظام پرهیز کرد.

سپاه پاسداران این بازوی نظامی ارگان رهبری باید منحل گردد.


با آرزوی سربلندی برای ایران