۱۳۹۰ خرداد ۲۰, جمعه

سردار مدحی و فریب الماس یا یار شاطر مشائی، سید امامی و احمدی نژاد؟


سردار مدحی این یار قدیمی سید امامی زمانی به چنگال تمساح یزدی افتاده، فردی که از سوی سردار بارها آشکار و پنهان مورد حمله قرار گرفته بود که در ایران شایعه حصر خانگی عضو برجسته دیگر جریان انحرافی یعنی مشائی هم بر سر زبان هاست. هجمه تیم رهبری و مصباح بر علیه جناح رقیب و نقشه های آن برای اداره کشور که پروژه "الماس فریب" مشتی از آن خروار است که با صرف هزینه های هنگفت دولت نهم و سپس دولت دهم و توامان با همکاری با اسرائیل و آمریکاو... برای "اصلاح" رژیم بوده است ، ابعاد گسترده یافته است.


سردار مدحی یار قدیمی تیم احمدی نژاد و سید امامی بود و پروژه مدحی در واقع بخشی از برنامه این گروه برای تماس با آمریکا و ایرانیان خارج کشور از قبیل نوری زاده و شرکاء و برای انجام اصلاحات در نظام ایران و سرانجام حاکمیت سپاه،حذف ولایت فقیه و دایر کردن مکتب ایرانی عصر صفویه ، نوعی دیکتاتوری نظامی و حکومت دینی منهای حاکمیت مطلقه روحانیت و.... بوده است، که اکنون بدین ترتیب برملا و با مخالفت تیم رهبری متوقف و متعاقبا مجری اصلی آن یعنی سردار الماس های فریبنده از سوی رهبری نظام به تهران فرا خوانده شده است.



از سوی دیگر اقدام تیم رهبری در افشای چنین پروژهای آخوند برانداز مشائی که در سال روز 22 خرداد انجام پذیرفته اما از جانب برگزارکنندگان این سال روز به گونه دیگر استقبال و تعبیر شده است. مسلما جناح رهبری سعی نموده است که جناح رقیب را با جنبش 22 خرداد و بر عکس حنبش انتخاباتی سبز را با طرح براندازی جریان انحرافی در پیوند قرار دهد و از دیگر سو این طرح کودتا را در بستر حوادث جاری مورد بهره برداری برای حاکمیت خویش قرار دهد.



در این رابطه پرسشی که اکنون کنشگران و ناظران سیاسی در ایران را به خود مشغول می کند در خصوص واکنش تیم مشائی در قبال چنین حوادث و ضرباتی است که از سوی جناح رقیب بر آنها وارد شده است و وارد خواهد شد. آیا این جناح نظام دست و رو دست خواهد گذاشت و شاهد منفعل حوادثی خواهد شد که برای گروه پیامدهای مهلکی به همراه خواهد داشت و یا این که پاتک جناح رقیب را با ضد پاتک های از سوی خود پاسخگو خواهد شد؟