۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه


عسگراولادی:موسوی، کروبی و خاتمی را از خانواده انقلاب می‌دانیم

پارلمان‌نیوز: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت بدست نیاورده ایم که آنها را مفت از دست بدهیم.

به گزارش مهر، حبیب الله عسگراولادی در نشست مطبوعاتی خود که بعد از ظهر یکشنبه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ما معتقدیم اطراف اینها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می کنند و آنها را در شرایطی قرار داده اند که واکنش هایی این چنینی داشته باشند.

وی ادامه داد: من خود پس ازجریانات اغتشاشات خیابانی با حجت الاسلام کروبی دیدار داشتم و درد دل صمیمانه ای کردیم، چون سالهای زیادی با ایشان کار کرده ام ، از او پرسیدم می خواهید کجا قرار بگیرید داخل نظام یا خارج از نظام؟

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: من معتقدم کروبی گم شده است و باید کوشش کنیم که او خودش را پیدا کند.

وی با تاکید بر اصرار آیت الله مهدوی کنی بر دیدار با کروبی گفت: ایشان به من توصیه کردند با کروبی صحبت کنم و من نیز به دیدار کروبی رفتم و کروبی بسیار با محبت و دوستانه با من برخورد کرد.

.......

عسگراولادی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نمی خواستند انتخابات منسجم تر از قبل باشد و دولت دهم هم مقتدر تر از دولت نهم جلوه کند و شیطنت های گوناگون در این زمینه انجام دادند.

وی با اشاره به اغتشاشات و اختلافات بعد از انتخابات تصریح کرد: هیچ تقلب و تخلفی در انتخابات رخ نداد کما اینکه مقام معظم رهبری برای بررسی مجدد صحت انتخابات دستوراتی را دادند و صحت انتخابات مجدد بررسی شد.

......

عسگراولادی دربیان فعالیت احزاب در انتخابات اخیر و وقایع پس از آن اظهار داشت: در جامعه ما سه گروه اصلی اصولگرا، اصلاح طلب و یک جریان سوم وجود دارد که هر کدام از اینها خود به چند دسته تقسیم می شوند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: دسته اصولگرا در نهایت به این نتیجه رسید که باید به احمدی نژاد رای بدهد اما اصلاح طلبان بر خلاف اینکه تظاهر به معرفی 4 کاندیدا می کردند همه به دور موسوی جمع شدند و تعداد اندکی با کروبی همراه شدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: متاسفانه پس از انتخابات برخی گروههای اصلاح طلب دست به اقداماتی ناشایست زدند اما من حرکت اصولگرایان را تایید می کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر